Jaki jest koszt i czas dostawy w Wielkiej Brytanii?

    Oferujemy dostawę wszystkich standardowych zamówień – czas oczekiwania wynosi do 21 dni roboczych.

    Więcej szczegółów na temat usługi dostawy

    W jaki sposób śledzić zamówienie?

    Aby śledzić zamówienie, zaloguj się na swoje konto Canon. Jeśli nie masz konta, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej.

    W jaki sposób mogę uzyskać informacje potrzebne do przesłania zlecenia zakupu?

    Skorzystaj z łączy do przykładowego zamówienia zakupu zawierającego niezbędne informacje.

    Próbuję skonfigurować produkt, a po kliknięciu niektórych akcesoriów automatycznie dodawane są inne elementy. Dlaczego tak się dzieje?

    Dzieje się tak, ponieważ określone produkty wymagają innych produktów, by poprawnie działać. Automatyzacja procesu pomaga uniknąć zamówienia maszyny, która nie będzie prawidłowo działać. Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji produktów, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, który udzieli niezbędnych informacji.

    Chciałbym również kupić oprogramowanie; czy mogę to zrobić na stronie?

    Na stronie dostępne jest podstawowe oprogramowanie do zarządzania drukowaniem, jednak ze względu na złożoność zagadnienia prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej, który udzieli dalszych wskazówek.

    Czy mogę zorganizować odbiór moich starych maszyn po dostarczeniu nowej maszyny?

    Zalecamy kontakt z obecnym dostawcą w kwestii odbioru istniejących urządzeń – z naszej strony usługa może być płatna. Jeśli wymieniany sprzęt został dostarczony przez nas, możemy zorganizować odbiór, jednak taką informację należy przekazać telefonicznie lub mailowo przy składaniu zamówienia.

    Jakie są twoje warunki?

    Regulamin jest dostępny tutaj.