Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Często zadawane pytania dotyczące przedsprzedaży

Co to jest przedsprzedaż?

Przedsprzedaż umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny. Zamawiając produkt w przedsprzedaży, rezerwujesz go, aby mieć pewność, że będziesz wśród pierwszych osób, które otrzymają produkt po dacie rozpoczęcia jego sprzedaży, czyli po udostępnieniu produktu. Data rozpoczęcia sprzedaży wyświetlana pod przyciskiem zamówienia wskazuje przybliżoną datę otrzymania zamówionego produktu.

Dlaczego warto zamówić produkt w przedsprzedaży?

Zamówienie w przedsprzedaży to prosty i bezproblemowy sposób na zarezerwowanie produktu. Dzięki niemu masz pewność, że będziesz jedną z pierwszych osób, które otrzymają oczekiwany produkt. Jednak to nie wszystko. Korzystając z przedsprzedaży, nie musisz stać w kolejce w najbliższym sklepie w dniu premiery ani czekać jeszcze dłużej, gdy wybrany produkt zostanie wyprzedany. Produkt zamówiony w przedsprzedaży zostanie wysłany do Ciebie zaraz po udostępnieniu – masz więc gwarancję, że otrzymasz go w dniu premiery lub tuż po niej.

Na czym polega opcja Zarezerwuj teraz?

Gdy ogłaszamy nowy produkt, dajemy naszym klientom możliwość zarezerwowania go lub zamówienia w przedsprzedaży przed oficjalną datą rozpoczęcia sprzedaży. Jednak liczba produktów dostępnych do zamówienia w przedsprzedaży jest ograniczona. Wstępnie przydzielony asortyment może się wyczerpać, dlatego nie możemy zagwarantować, że będziesz jednym z pierwszych klientów, którzy otrzymają produkt zamówiony w przedsprzedaży.

Jeśli tak się stanie, produkt będzie można zarezerwować, ale dostarczymy go dopiero po otrzymaniu dodatkowych zapasów. Oczywiście powiadomimy Cię o szacowanym terminie ich dostępności. Te dodatkowe towary podlegają rezerwacji, a nie przedsprzedaży.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Zamówienia zazwyczaj są wysyłane tuż przed datą rozpoczęcia sprzedaży lub wprowadzenia produktu na rynek, co oznacza, że otrzymasz swoje zamówienie w dniu rozpoczęcia sprzedaży lub niedługo po nim.

Jeśli zamówienie zostało zarezerwowane, wyślemy je do Ciebie, gdy tylko otrzymamy dodatkowe zapasy.

Czy mogę zamówić produkt w przedsprzedaży razem z innymi produktami?

Tak. Jeśli jednak chcesz jak najszybciej otrzymać produkty, które nie zostały zamówione w przedsprzedaży, zdecydowanie zalecamy zamówienie ich osobno. Zamówienie produktów, które nie są objęte przedsprzedażą razem z produktami w przedsprzedaży, może opóźnić dostawę całego zamówienia. Pamiętaj też, że zapewniamy darmową dostawę na wszystkie zamówienia. W związku z tym złożenie osobnego zamówienia na produkty, które nie są objęte przedsprzedażą, może być lepszym rozwiązaniem.

Po złożeniu zamówienia pojawił się komunikat o obciążeniu mojej karty kwotą 0,0 PLN. Czy tak powinno być?

Gdy przyjmujemy zamówienie w przedsprzedaży, najpierw autoryzujemy kartę, nie obciążając jej żadnymi kosztami. Wynika to z faktu, że wysyłka produktu może potrwać kilka tygodni, a opłatę pobieramy dopiero wtedy, gdy jesteśmy w stanie wysłać produkt. Aby mieć pewność, że w momencie realizacji zamówienia środki na Twoim koncie będą wystarczające, kilka dni przed wysyłką produktu wyślemy Ci wiadomość e-mail o rychłym obciążeniu Twojej karty pełną kwotą zamówienia. Całkowity koszt zamówienia zastanie wyszczególniony zarówno w podsumowaniu zamówienia, jak i w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli w momencie planowanej wysyłki środki na Twoim koncie będą niewystarczające, Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Kiedy zostanie pobrana opłata za zamówienie?

Nie pobierzemy opłaty, dopóki nie będziemy gotowi do wysyłki produktu. Chcemy mieć pewność, że w momencie realizacji zamówienia środki na Twoim koncie będą wystarczające, dlatego kilka dni przed planowanym pobraniem opłaty wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, by umożliwić Ci sprawdzenie swojego stanu konta.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Niestety nie można zmienić złożonych zamówień. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić adresu rozliczeniowego ani adresu dostawy. Jeśli naprawdę musisz wprowadzić zmiany w zamówieniu, anuluj istniejące zamówienie i złóż nowe. Pamiętaj tylko, że w ten sposób możesz stracić miejsce w kolejce i otrzymać produkt w terminie późniejszym niż szacowany.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia. Po prostu skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta, aby uzyskać pomoc przy zwrocie produktów.

Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupionych produktów firmy Canon. Jeśli jednak zmienisz zdanie i stwierdzisz, że zakupiony produkt jest nieodpowiedni lub z jakiegoś innego powodu chcesz go zwrócić, masz do tego pełne prawo. Pamiętaj tylko, że niechciane produkty należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Aby zwrócić produkt,skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta.

Co mam zrobić, jeśli w momencie planowanej wysyłki produktu zamówionego w przedsprzedaży, moja karta straciła ważność?

Niestety po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić szczegółów płatności i wysyłki. Ma to na celu ochronę przed oszustwami. Jeśli Twoja karta straci ważność przed uregulowaniem należności, anulujemy Twoje zamówienie. Jeśli Twoja karta straci ważność, zanim powiadomimy Cię o wysłaniu zamówienia, skontaktuj się z nami, aby anulować oryginalne zamówienie i złożyć nowe.

Czy wszystkie produkty są dostępne w przedsprzedaży?

Nie, przedsprzedaż obejmuje tylko wybrane produkty. Na każdej stronie produktu znajduje się ikona informująca, które produkty można zamówić w przedsprzedaży. Po rozpoczęciu sprzedaży produktu nie będzie on już dostępny w przedsprzedaży.

Jak mogę sprawdzić, czy otrzymaliście moje zamówienie?

Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. Wiadomość będzie zawierać informacje o zamówionych produktach i szacowanej dacie wysyłki. Jeśli e-mail z potwierdzeniem nie dotrze do Ciebie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia,skontaktuj sięz przedstawicielem działu obsługi klienta.