Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Gwarancja produktu

2-letnia gwarancja producenta* dla maksymalnego bezpieczeństwa

Jesteśmy pewni, że produkty firmy Canon zadowolą naszych klientów, lecz na mało prawdopodobną ewentualność wystąpienia problemów oferujemy 2-letnią gwarancję producenta (wyjątki podano poniżej)*.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi Warunkami sprzedaży, klikając tutaj.

Szczegóły gwarancji

W przypadku produktów firmy Canon zakupionych bezpośrednio w naszym sklepie internetowym oferujemy co najmniej 2 lata gwarancji na wady produkcyjne, które mogą powodować awarie sprzętu (wyjątki podano poniżej)*.

W przypadku gdy produkt był używany prawidłowo i nie został uszkodzony, a mimo to przestał działać, postaramy się go naprawiać. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa, wymienimy niedziałający egzemplarz na ten sam model (lub w przypadku, gdy model nie jest już dostępny, na model alternatywny). Jeśli wymienimy produkt, nowy egzemplarz zostanie objęty 2-letnią gwarancją.

Gwarancja podlega warunkom i postanowieniom europejskiego systemu gwarancyjnego firmy Canon (EWS), dołączonego do produktu i dostępnego tutaj.

W przypadku, gdy EWS dotyczy 1 roku, okres ten będzie wydłużony do 2 lat, jeśli zakupu dokonano w naszym sklepie internetowym. Jeśli EWS dotyczy okresu 2 lat lub dłuższego, produkt jest już objęty gwarancją i tylko postanowienia dotyczące EWS zostaną zastosowane.

Konsumenci dysponują prawami w stosunku do każdego produktu, który jest uszkodzony lub nie spełnia swojego celu. Gwarancja producenta opisana w niniejszym dokumencie nie wpływa na te prawa ustawowe.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Uszkodzenia spowodowane w wyniku wypadku lub nieprawidłowego użycia nie są objęte naszą gwarancją. Są one zwykle objęte ubezpieczeniem. Jednak jeśli produkt używany jest zgodnie z zaleceniami, zostanie objęty naprawą lub wymianą.

Jakie produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie produkty sprzętowe firmy Canon (patrz: opisy poszczególnych produktów w celu potwierdzenia) zakupione w oficjalnym sklepie firmy Canon są objęte 2-letnią gwarancją producenta (wyjątki podano poniżej)*.

Jak wyjaśniono powyżej, w przypadku zakupu dowolnego produktu o standardowym 1-rocznym okresie EWS w naszym sklepie internetowym przedłużamy gwarancję do łącznego okresu 2 lat. Każdy produkt z 2- lub 3-letnim okresem EWS będzie objęty taką właśnie gwarancją. Więcej informacji można znaleźć w punkcie 9 naszych Warunków sprzedaży. Więcej informacji na temat praw konsumenta można znaleźć w punkcie 10.

*Wyjątki

Materiały eksploatacyjne (atrament i toner), materiały reklamowe i produkty innych producentów nie są objęte 2-letnią gwarancją producenta lub EWS. Aparaty EOS R i obiektywy RF firmy Canon są objęte tylko roczną gwarancją EWS. Mniejsze akcesoria nie są również objęte gwarancją (patrz: opisy produktów w celu potwierdzenia).

Gwarancja nie ogranicza praw ustawowych. Pełną informację można znaleźć w Warunkach sprzedaży.

Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne

Należy pamiętać, że całą dokumentację produktu firmy Canon, w tym również potwierdzenie odbioru, należy przechowywać w bezpiecznym miejscu, a w razie problemów wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami lub skontaktować się z nami.