Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Zwrot towarów i kosztów

Użytkownik może bezpłatnie zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia i otrzymać pełen zwrot kosztów. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji niniejszych zasad poniżej.

Należy najpierw zapoznać się z sekcją często zadawanych pytań, ponieważ może ona zawierać poszukiwane informacje. Na naszej Stronie wsparcia technicznego znajdują się również szczegółowe instrukcje dotyczące konfiguracji produktów.

Jak zwrócić produkt?

Należy skontaktować się z nami pod adresem store@canon.pl, umieszczając w treści wiadomości następujące informacje: imię i nazwisko, numer zamówienia, numer kontaktowy oraz szczegóły dotyczące produktu, który zostanie zwrócony, jak również jego numer seryjny.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail wysyłamy formularz zwrotów i etykietę. Następnie należy wypełnić formularz zwrotu, przykleić etykietę na zewnątrz opakowania i postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu produktów.

W przypadku utraty wartości któregoś ze zwracanych produktów – o ile taka strata wynika z nieodpowiedniego wykorzystania (innego niż w zakresie koniecznym do określenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów) lub braku należytej dbałości o produkty będące w posiadaniu użytkownika – odpowiedzialność za utratę wartości ponosi użytkownik, a my możemy dokonać stosownego odliczenia od kwoty zwracanej użytkownikowi.

Zasady zwrotów

Należy pamiętać, że jeśli wybrano opcję dostawy w kolejny dzień, dodatkowe opłaty nie będą zwracane. Pełną kwotę wartości zamówienia zwrócimy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu na kartę debetową lub kredytową, którą posłużono się przy zakupie. 30-dniowy okres zwrotu rozpoczyna się następnego dnia po nadejściu ostatniego produktu. Użytkownik zostanie poinformowany o dokonaniu zwrotu kosztów. Pełna wersja Warunków.

Na mocy przepisów Umów konsumenckich z 2013 roku w przypadku zakupu przez Internet lub przez telefon prawa konsumenta uprawniają go do uzyskania pełnego zwrotu kosztów pod warunkiem przesłania pisemnego wniosku w terminie 30 dni od daty otrzymania produktu.

Nie możemy anulować transakcji, zaproponować zwrotu kosztów ani wymiany produktów (o ile zakupione produkty nie są wadliwe lub niezgodne z opisem) w następujących przypadkach:

Pojemniki z tuszem lub wkłady laserowe zostały otwarte.

Historia zakupów

Aby wyświetlić szczegóły zamówienia lub informacje na temat poprzednich zamówień, należy zalogować się na konto.

Jeśli historia zamówień nie jest poprawna, prosimy o kontakt.