Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Informacje o dostawie

COVID-19: ZAKTUALIZOWANE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAW

Obecnie występują opóźnienia w dostawach, więc realizacja zamówienia może potrwać dłużej niż zwykle. W miarę zmian sytuacji i pojawiania się nowych komunikatów władz możemy dostosowywać się do nowych warunków. Nasze dostawy są realizowane przez UPS, więc najnowsze informacje na temat zakłóceń dostaw można znaleźć w witrynie internetowej tej firmy, pod adresem.

Aby pomóc użytkownikom, wydłużyliśmy okres bezpłatnego zwrotu z 30 do 90 dni. Dotyczy to wszystkich zamówień złożonych od 1 marca 2020 r. do odwołania.

Więcej informacji można znaleźć na naszej specjalnej stronie FAQ.

Bezpłatna dostawa standardowa w przypadku wszystkich zamówień na kwotę minimum 150,00 zł

Oferujemy bezpłatną dostawę standardową w przypadku wszystkich zamówień na kwotę minimum 150,00 zł. Należy pamiętać, że podstawą do skorzystania z bezpłatnej dostawy standardowej jest ostateczna wartość produktów w koszyku. W myśl naszych zasad dotyczących zwrotów kupujący ma 30 dni na bezpłatne odesłanie zamówionych produktów. W takim przypadku zwrócimy mu pełną kwotę zakupu. Staramy się dostarczać większość produktów w ciągu 3–5 dni roboczych, ale w przypadku wysp i dalej położonych miejsc czas dostawy może się wydłużyć. Dostawę bezpośrednią realizują zatwierdzeni przez nas dostawcy.

Typ

Koszt

Szczegóły

Bezpłatna dostawa standardowa

Bezpłatna w przypadku zamówień na kwotę minimum 150,00 zł

30,00 zł w przypadku zamówień poniżej kwoty 150,00 zł

Czas dostawy: 3–5 dni roboczych*

Informacje dodatkowe

Wszystkie opcje dostawy zależą od dostępności, a dni robocze nie obejmują dni ustawowo wolnych od pracy. W momencie dostawy wymagany jest podpis. Jeśli nie zastaniemy Cię w domu podczas dostawy, paczkę zostawimy u sąsiada, a informację w tej sprawie wrzucimy do Twojej skrzynki na listy. Jeśli opakowanie jest odpowiednio małe, zostawimy przesyłkę w Twojej skrzynce na listy. Jeśli żadna z tych opcji nie jest dostępna, w skrzynce na listy zostawimy Ci informację z opisem lokalnego punktu odbioru, w którym zostawiliśmy paczkę.

OW rzadkich przypadkach dostawa może odbyć się poza wyznaczonymi godzinami. Niestety nie możemy zagwarantować dostawy w ramach naszych standardowych terminów w przypadku niewielkiej liczby oddalonych obszarów wiejskich. Prosimy o zapoznanie się z listą kodów pocztowych stanowiących wyjątki.

Uwaga: zastrzegamy sobie prawo do niedostarczenia zamówienia, jeśli uznamy, że podany adres nie jest bezpieczny, na przykład w przypadku zbiorowych adresów pocztowych lub skrytek pocztowych. Jeśli dotyczy to złożonego przez Ciebie zamówienia, powiadomimy Cię o tym najszybciej jak to możliwe.