Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Canon 3 items w twoim koszyku

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Opróżnij koszyk

W tej chwili nie masz żadnych przedmiotów w koszyku.

COVID-19: INFORMACJE DLA NASZYCH KLIENTÓW

W tych niepewnych czasach głównym priorytetem firmy Canon jest troska o dobro klientów, pracowników i partnerów.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane. Dostawy nadal przebiegają w normalny sposób. Nasz sklep internetowy działa. Podejmujemy wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i członkom naszego zespołu. Nieustannie stosujemy się do wytycznych i komunikatów władz i Światowej Organizacji Zdrowia.

Chcielibyśmy podziękować klientom, naszym pracownikom i partnerom za nieustanne wsparcie.

Zachęcamy do odwiedzania tej strony w celu uzyskiwania dalszych informacji

Często zadawane pytania

CZY NADAL DOSTARCZACIE PRODUKTY?

Tak, nadal dostarczamy produkty w normalny sposób. Jednak w miarę zmian sytuacji i pojawiania się nowych komunikatów władz możemy dostosowywać się do nowych warunków. Odwiedzaj tę stronę, aby zapoznawać się z dodatkowymi informacjami.

CZY JEŚLI ZŁOŻĘ ZAMÓWIENIE DZISIAJ, ZOSTANIE ONO DOSTARCZONE W PODANYM TERMINIE?

Tak, nadal realizujemy zamówienia w podanym terminie. Obecnie dostawy są realizowane w normalny sposób. Jednak stosujemy się do wytycznych władz, więc sytuacja może się zmienić. Wszystkie nasze dostawy są realizowane przez UPS. Najnowsze informacje na temat zakłóceń dostaw i wykluczeń kodów pocztowych można znaleźć na stronie tej firmy.

CZY MOGĘ BEZPIECZNIE DOTYKAĆ PRODUKTU?

Tak, produkt jest bezpieczny dla użytkownika. Stosujemy zaostrzone środki, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym klientom. Jednak zdecydowanie zalecamy dokładne mycie rąk po otwarciu opakowania.

CZY PRODUKTY SĄ DOSTARCZANE DO DOMU KLIENTA?

Tak, nadal będziemy dostarczać produkty do domów klientów.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ POKWITOWAĆ ODBIÓR, JEŚLI PODDAJĘ SIĘ AUTOKWARANTANNIE?

Klienci nie są już zobowiązani do kwitowania odbioru dostaw od UPS. Paczki, których odbioru nie pokwitowano, będą oznaczane kodem CV19 oraz imieniem i nazwiskiem odbiorcy, co będzie stanowić dowód odbioru dostawy.

Więcej odpowiedzi na często zadawane pytania można znaleźć na stronie FAQ naszego sklepu.