Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Canon 3 items w twoim koszyku

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Opróżnij koszyk

W tej chwili nie masz żadnych przedmiotów w koszyku.

Canon Repeat & Save Regulamin

Niniejszy regulamin („regulamin”) określa szczegółowe warunki dotyczące planu subskrypcji Repeat & Save.

Plan Repeat & Save jest realizowany przez firmę Canon Europa N.V., należącą do grupy Canon, z siedzibą pod adresem Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holandia („Canon”).

1. NA CZYM POLEGA PLAN REPEAT & SAVE?

1.1. Uczestnik planu subskrypcji Repeat & Save firmy Canon regularnie otrzymuje wybrane produkty firmy Canon w lepszej cenie, z określoną częstotliwością i w wybranej ilości. Obecne rabaty i korzyści można przejrzeć na stronie Repeat & Save.

1.2. Można pominąć dostawę, wprowadzić zmiany lub zrezygnować z planu subskrypcji zgodnie z poniższym regulaminem.

2. DOSTĘPNOŚĆ PLANU

2.1. Plan Repeat & Save jest dostępny dla mieszkańców Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Portugalii, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch („terytorium”). Więcej informacji na temat dostawy i wyjątków można znaleźć na stronie Informacje o dostawie.

2.2. Plan Repeat & Save jest przeznaczony do prywatnego użytku i nie można go odsprzedawać, redystrybuować ani w jakikolwiek inny sposób udostępniać innym osobom.

2.3. Usługa jest przeznaczona dla użytkowników indywidualnych. Jeśli klientem jest firma, należy pamiętać, że nie wystawiamy faktur VAT klientom dokonującym zakupów w naszym internetowym sklepie B2C, więc firma nie będzie mogła ubiegać się o zwrot podatku VAT.

2.4. Plan Repeat & Save będzie obejmował wybrane produkty, które będą oznaczone na stronie produktu („zakwalifikowane produkty”). Wykaz zakwalifikowanych produktów może się zmieniać, na przykład w momencie wprowadzenia na rynek nowych drukarek planem mogą zostać objęte nowe typy atramentu. Zmiany mogą obejmować również usunięcie atramentów do starych drukarek wycofywanych ze sprzedaży lub dodanie produktów kwalifikujących się do planu Repeat & Save.

2.5. W przypadku korzystania z innych planów subskrypcji (np. Automatic Ink Replenishment) obowiązkiem użytkownika jest wprowadzenie zmian lub anulowanie planu Repeat & Save, tak aby w ramach różnych planów subskrypcji nie były dostarczane te same produkty.

3. WYMAGANIA, ZAKUPY TRANSGRANICZNE

3.1. Do rejestracji w planie subskrypcji Repeat & Save konieczne jest posiadanie ważnego identyfikatora e-mail oraz konta Canon ID.

3.2. Mieszkańcy terytorium mogą wykupić subskrypcję Repeat & Save w dowolnym kraju terytorium, bez względu na kraj zamieszkania, jednak firma Canon będzie mogła dostarczać zakwalifikowane produkty do kraju zgodnego z witryną internetową, za której pośrednictwem wykupiono plan subskrypcji Repeat & Save.

4. KORZYSTANIE

4.1. Po wykupieniu planu subskrypcji wybrane zakwalifikowane produkty będą automatycznie dostarczane w uzgodnionej ilości i z uzgodnioną częstotliwością. Nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności.

4.2. W momencie złożenia zamówienia w ramach subskrypcji zostanie naliczona wartość produktu. Zostanie to wskazane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Wszelkie należne zniżki zostaną naliczone automatycznie. Opłaty oraz próg bezpłatnej standardowej dostawy zostaną określone na podstawie całkowitej wartości zamówienia po uwzględnieniu wszelkich zniżek i promocji.

4.3. Obowiązkiem klienta jest dopilnowanie, aby dane płatności podane w momencie wykupienia planu subskrypcji Repeat & Save były prawidłowe. Obowiązkiem klienta jest dopilnowanie, aby w momencie pobierania miesięcznej opłaty za subskrypcję na wskazanym rachunku znajdowały się wystarczające środki. W przypadku braku możliwości zrealizowania płatności firma Canon powiadomi klienta o konieczności aktualizacji danych płatności i podejmie trzy próby przetworzenia płatności. W przypadku niepowodzenia tych prób bieżące zamówienie subskrypcji zostanie anulowane. Ponowna próba przetworzenia płatności zostanie podjęta przy kolejnym zamówieniu w ramach subskrypcji. W przypadku niepowodzenia płatności zamówienie i cała subskrypcja zostaną anulowane.

4.4. Jeśli będzie konieczna aktualizacja danych karty płatniczej, firma Canon prześle – 2 dni przed planowanym terminem złożenia zamówienia – powiadomienie e-mail o konieczności podania aktualnych danych karty płatniczej. Dane dotyczące płatności można również zaktualizować w dowolnym momencie w sekcji My Account portalu. W przypadku braku możliwości pobrania płatności od klienta firma Canon anuluje plan subskrypcji klienta.

4.5. Obowiązkiem klienta jest dopilnowanie, aby adres dostawy zawsze był aktualny.

4.6. Niestety, w bardzo rzadkich i wyjątkowych sytuacjach, firma Canon może nie mieć niektórych produktów na stanie i wybrany produkt może być niedostępny. W takim przypadku klient zostanie poinformowany o braku dostępności produktu. Jeśli zostanie wybrana opcja „Automatic Substitutions” firma Canon w miarę możliwości prześle zamiennik w innym rozmiarze, aby klientowi nigdy nie zabrakło atramentu. W przypadku wielu drukarek atramenty dostępne są w różnych rozmiarach. Przykład: jeśli klient A wybiera domyślnie atrament w rozmiarze XXL i produkt jest niedostępny, a klient korzysta z opcji zamienników, w ramach zamówienia zostanie przesłany atrament w rozmiarze XL lub standardowym. Wszystkie rozmiary zawierają ten sam model atramentu, więc są zgodne z drukarką klienta. Ustawienia subskrypcji można zmienić w karcie Subscription w części My Account portalu.

4.7. Domyślnie opcja Automatic Substitutions jest włączona w subskrypcji Repeat & Save, ale można ją wyłączyć w ustawieniach sekcji My Account w portalu.

5. MODYFIKACJA PLANU REPEAT & SAVE

5.1. Ustawienia planu subskrypcji Repeat & Save można modyfikować w dowolnym momencie w sekcji My Account – po zalogowaniu się w portalu.

5.2. Wszelkie zmiany w ustawieniach subskrypcji wprowadzone przed północą czasu GMT zostaną od następnego dnia automatycznie zastosowane do wszelkich nowych automatycznych zamówień. Jeśli klient wprowadzi zmiany w zamówieniu po utworzeniu automatycznego zamówienia, zostaną one uwzględnione w kolejnym automatycznym zamówieniu w ramach subskrypcji.

5.3. Po utworzeniu automatycznego zamówienia w ramach subskrypcji Repeat & Save pominięcie zamówienia lub wprowadzenie zmian jest możliwe w ciągu 48 godzin. Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie w wiadomości e-mail. Po upływie wskazanego terminu zamówienie zostanie przetworzone i wysłane zgodnie ze standardową procedurą.

5.4. Zmiany w ilości i częstotliwości przesyłania wybranych produktów można wprowadzić w ustawieniach subskrypcji w portalu. Zmiany należy wprowadzić w ciągu 48 godzin po otrzymaniu wiadomości e-mail o utworzeniu najbliższego zamówienia. Jednak zmiany w częstotliwości dostarczania produktu mogą skutkować utworzeniem nowego zamówienia w ramach subskrypcji. Przykład: jeśli klient A wykupił subskrypcję czarnego i kolorowego atramentu, ale chce wprowadzić zmiany i otrzymywać czarny atrament co tydzień, a kolorowy co miesiąc, wówczas konieczne jest rozdzielenie bieżącego zamówienia na dwa oddzielne zamówienia w ramach subskrypcji. Jest to konieczne, ponieważ daty dostawy w obu przypadkach będą różne.

5.5. Firma Canon zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wykazie produktów zakwalifikowanych do planu Repeat & Save oraz oszczędności związanych z niniejszym planem. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą dotyczyły wyłącznie nowych subskrypcji. W przypadku klientów z wykupionym planem subskrypcji firma Canon może wprowadzić zmiany w subskrypcji, oszczędnościach i ustawieniach subskrypcji po powiadomieniu klienta z 30-dniowym wyprzedzeniem. Jeśli klient nie wyraża zgody na wprowadzane zmiany, może anulować subskrypcję 14 dni przed kolejną datą płatności.

5.6. W wyjątkowych sytuacjach firma Canon może usunąć produkt z planu Repeat & Save (np. po wycofaniu produktu ze sprzedaży) lub anulować usługę, o czym powiadomi klienta z 30-dniowym wyprzedzeniem.

6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY

6.1. Subskrypcja Repeat & Save jest realizowana do czasu jej anulowania przez klienta w dowolnym momencie lub firmę Canon z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

6.2. Zgodnie z prawem klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od wykupienia subskrypcji. Jeśli klient otrzyma atrament w ciągu tych 14 dni, może go zwrócić, korzystając ze standardowej procedury zwrotu, i otrzymać zwrot środków. Firma Canon nie zwraca środków za rozpakowane atramenty.

6.2.1. Subskrypcję Repeat & Save można anulować w dowolnym momencie w sekcji My Account portalu, a zmiana wchodzi w życie natychmiast. Po anulowaniu subskrypcji nie zostaną utworzone żadne automatyczne zamówienia, ale zamówienia w toku zostaną przetworzone zgodnie ze standardową procedurą, odpowiednio wysłane oraz rozliczone.

6.3. W przypadku chęci zwrotu produktu w ramach subskrypcji Repeat & Save należy zastosować standardową procedurę zwrotu. W przypadku chęci zwrotu produktu w ramach subskrypcji Repeat & Save należy zastosować naszą standardową procedurę zwrotu.

6.4. Anulowana subskrypcja może zostać ponownie aktywowana w ciągu 90 dni. Po ponownej aktywacji subskrypcji zniżki naliczone przed anulowaniem subskrypcji będą nadal obowiązywać. Jeśli jednak zniżka zostanie zmieniona (zwiększona lub zmniejszona) od czasu anulowania subskrypcji, firma Canon poinformuje klienta o takiej zmianie. Jeśli klient zechce skorzystać z usługi po upływie 90 dni, będzie musiał wykupić nowy plan subskrypcji Repeat & Save, a wszelkie naliczone wcześniej zniżki nie będą obowiązywać.

7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

7.1. W przypadku zgłoszenia usterki produktów Canon (która zostanie potwierdzona) firma Canon zwróci pieniądze, wymieni produkt lub przeprowadzi jego naprawę.

7.2. Maksymalna strata lub szkoda, za którą firma Canon ponosi odpowiedzialność zgodnie z niniejszym regulaminem sprzedaży, jest ograniczona do kwoty zapłaconej przez klienta za produkt, z którym związana jest poniesiona strata lub szkoda.

7.3. Firma Canon w żaden sposób nie wyłącza i nie ogranicza swojej odpowiedzialności z tytułu: (a) śmierci lub obrażeń ciała spowodowanych zaniedbaniem ze strony firmy Canon; (b) oszustwa, podania fałszywych informacji i rażącego zaniedbania; (c) wszelkich naruszeń warunków wskazanych w ustawie ani w żaden sposób nie wyłącza i nie ogranicza swojej odpowiedzialności w zakresie szerszym, niż jest to dozwolone przez obowiązujące prawo. Żadne z postanowień niniejszego punktu ani żadnego innego punktu regulaminu sprzedaży nie ogranicza praw ustawowych klienta i nie wpływa negatywnie na te prawa. W celu uzyskania informacji na temat praw konsumentów należy skontaktować się z lokalnym rzecznikiem praw konsumentów.

8. AKTUALIZACJE REGULAMINU

Firma Canon zastrzega sobie prawo do modyfikacji i aktualizacji niniejszego regulaminu bez powiadomienia. Firma Canon dołoży wszelkich starań w celu poinformowania o istotnych zmianach warunków za pośrednictwem wiadomości e-mail.

9. INFORMACJE O OCHRONIE PRYWATNOŚCI

Informacje o sposobie wykorzystania danych osobowych i możliwości skorzystania z indywidualnych praw znajdują się w Zasadach ochrony prywatności klienta firmy Canon.

10. PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA

10.1. W przypadku tej subskrypcji będzie obowiązywać prawo kraju zamieszkania uczestnika będącego konsumentem, a uczestnikowi będzie przysługiwać prawo do wszczęcia postępowania sądowego we własnym języku i przed sądami lokalnymi. Informacji dotyczących praw przysługujących konsumentom udzielają lokalne organizacje konsumenckie. Niniejszy regulamin nie ogranicza przysługujących klientowi praw ustawowych.

10.2. W przypadku firm ten regulamin jest zgodny z prawem obowiązującym w Anglii i Walii. Wszelkie spory będą podlegały jurysdykcji sądów w Anglii i Walii.