Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Canon 3 items w twoim koszyku

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Opróżnij koszyk

W tej chwili nie masz żadnych przedmiotów w koszyku.

Regulamin sprzedaży

Niniejszy Regulamin sprzedaży określa szczegółowe zasady i warunki dostarczania Państwu wszelkich produktów („Produkt” lub „Produkty”) oferowanych w sklepie internetowym Canon dedykowanym dla Państwa kraju zamieszkania (nasza witryna). Nasze Usługi („Usługi”) wymienione w sklepie internetowym Canon są objęte specjalnymi Zasadami i warunkami, z którymi można zapoznać się podczas zamawiania Usług. Zasady korzystania przez Państwa ze sklepu internetowego Canon określają również inne warunki, takie jak Ogólne zasady i warunki korzystania ze strony internetowej oraz Polityka prywatności.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszym Regulaminem sprzedaży przed zamówieniem Produktów z naszej witryny. Przed złożeniem zamówienia należy zaakceptować niniejszy Regulamin Sprzedaży, zaznaczając odpowiednie pole wyboru.

1. INFORMACJE O NAS

Nasza witryna to strona internetowa prowadzona przez firmę Canon Europa N.V. („Canon”, „my”, „nasz”, „nas”). Firma Canon jest zarejestrowana w Holandii pod numerem 33166721. Nasza siedziba mieści się przy 59 Bovenkerkerweg, 1185 XB Amstelveen, Holandia. Nasz numer VAT to PL5263087254.

2. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW (LUB USŁUG) FIRMY CANON

2.1. Należy wykonać poniższe kroki, aby zamówić produkt lub usługę w naszym sklepie internetowym i zawrzeć umowę z naszą firmą:

(i) Składanie zamówienia w sklepie internetowym firmy Canon odbywa się w momencie naciśnięcia przycisk „Bezpieczna płatność” na końcu procesu składania zamówienia. W trakcie tego procesu otrzymają Państwo szereg prostych wskazówek dostępnych w naszej witrynie. Uwaga: zamówienie produktów nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna; zawarcie umowy nastąpi dopiero wtedy, gdy zamówienie zostanie przez nas przetworzone i zaakceptowane.
(ii) Otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia i wiadomość e-mail z wyszczególnieniem zamówionych produktów. Wiadomość jest potwierdzeniem otrzymania przez nas zamówienia, lecz nie oznacza jego akceptacji.
(iii) Będą mogli Państwo zamówić w przedsprzedaży przedmioty, które nie są jeszcze dostępne. Mogą to być modele produktów, które nie są jeszcze oficjalnie dostępne na danym rynku. Podczas finalizacji zamówienia w przedsprzedaży dokonamy wstępnej autoryzacji Państwa karty, jednak nie obciążymy jej kwotą za zamówione przedmioty. Wynika to z tego, że dostarczenie produktu może zająć kilka tygodni, a zgodnie z naszymi zasadami opłatę za produkt pobieramy dopiero wtedy, gdy jesteśmy w stanie go wysyłać. Zewnętrzne firmy obsługujące płatności będą przechowywać szczegóły dotyczące płatności w bezpieczny sposób. Aby mogli Państwo upewnić się, że na rachunku znajdują się wystarczające środki, kilka dni przed wysłaniem produktu wyślemy do Państwa wiadomość e-mail z przypomnieniem o zbliżającym się terminie obciążenia karty kwotą zamówienia. Zarówno podsumowanie zamówienia, jak i wiadomość e-mail z przypomnieniem, będą zawierać pełną kwotę zamówienia. W przypadku braku wystarczających środków na karcie użytej podczas składania zamówienia, Państwa zamówienie zostanie anulowane.
(iv) Gdy przetworzymy Państwa zamówienie i przygotujemy produkt do wysyłki, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o przekazaniu zamówienia do wysyłki. Akceptacja zamówienia i realizacja umowy kupna ma miejsce w momencie wysyłki produktów do Państwa, chyba że wcześniej powiadomiliśmy Państwa o odrzuceniu lub anulowaniu zamówienia, zgodnie z obowiązującą procedurą. Warunki umowy będą przechowywane przez naszą firmę, a Państwo otrzymają wiadomość e-mail z ich kopią po złożeniu zamówienia. Prosimy zanotować numer i datę zamówienia, ponieważ mogą przydać się w przyszłości.
(v) Państwa karta kredytowa lub debetowa zostanie obciążona po przetworzeniu zamówienia w celu zrealizowania wysyłki i dostawy.
(vi) Po przekazaniu zamówienia do wysyłki nie możemy już go zatrzymać ani dokonać żadnych zmian. Jeśli będą chcieli Państwo dokonać zmian po złożeniu zamówienia, prosimy poczekać na przesyłkę, a następnie dokonać zwrotu produktów zgodnie z procedurą zwrotów opisaną w punkcie 7.

2.2 Państwa zamówienie może zostać odrzucone z następujących powodów:

(i) zamówiony produkt nie jest dostępny w naszym magazynie,
(ii) nie udało się nam uzyskać autoryzacji płatności za zamówienie,
(iii) w cenie lub opisie produktu pojawił się oczywisty błąd,
(iv) doszło do naruszenia zasad sprzedaży lub innych obowiązujących zasad.

2.3 Umowy mogą być zawarte w językach wymienionych w naszej witrynie.

2.4 Aby uniknąć wątpliwości prosimy pamiętać, że nasz sklep internetowy jest przeznaczony dla użytkowników końcowych, czyli konsumentów. Klientów biznesowych informujemy, że nie wystawiamy faktur VAT za zakupy w naszym sklepie internetowym, dlatego nie będą mogli Państwo odzyskać kwoty naliczonego podatku VAT.

2.5. Należy pamiętać, że sprzedajemy produkty tylko w ilościach, które odpowiadają typowemu zapotrzebowaniu przeciętnego gospodarstwa domowego. Dotyczy to zarówno ilości produktów w ramach jednego zamówienia, jak i w ramach kilku zamówień tego samego produktu w sytuacji, gdy pojedyncze zamówienia obejmują ilość typową dla standardowego gospodarstwa domowego.

3. ZMIANY W ZAMÓWIENIU

3.1 Mogą Państwo anulować zamówienie przed jego wysłaniem. Jeśli zamówienie zostało złożone niedawno, a nie otrzymali Państwo jeszcze zawiadomienia o wysyłce, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem store.pl@cc.canon-europe.com, aby sprawdzić, czy zamówienie można jeszcze anulować.

3.2 Jeśli chcieliby Państwo dodać produkty do zamówienia, ale zostało ono już wysłane, prosimy o złożenie nowego zamówienia na te produkty.

3.3 Jeśli zamówienie zostało już przekazane do wysyłki lub dostarczone, należy postępować zgodnie z naszymi procedurami zwrotu lub odstąpienia od umowy opisanymi w Punktach 7 i 8 poniżej.

4. CENY

4.1 Wszystkie ceny są wyświetlane w walucie lokalnej i obejmują podatek VAT (w stosownych przypadkach), ale nie obejmują żadnych opłat związanych z dostawą, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Cena każdego Produktu może co jakiś czas ulec zmianie, ale zmiany nie będą miały wpływu na żadne zamówienie, które już przyjęliśmy.

4.2 W ramach naszej procedury realizacji zamówień standardowo weryfikujemy ceny Produktów dostępnych w naszej witrynie, aby w przypadku, gdy właściwa cena Produktu jest niższa od podanej przez nas ceny, przy wysyłce Produktu do Państwa pobierana była niższa kwota.

5. PŁATNOŚĆ

5.1 Akceptujemy metody płatności podane w naszej witrynie.

5.2 Są Państwo w pełni odpowiedzialni za podanie aktualnych i prawidłowych danych dotyczących płatności przy składaniu zamówienia i muszą być Państwo upoważnieni do korzystania z karty kredytowej lub debetowej w celu dokonania płatności. Ponieważ akceptujemy wyłącznie płatności kartą kredytową/debetową, nie będziemy mogli zrealizować Zamówienia w przypadku podania przez Państwa nieprawidłowych informacji dotyczących szczegółów płatności.

6. DOSTAWA

6.1 Oferujemy bezpłatną standardową dostawę do domu wszystkich zamówień o wartości co najmniej 150,00 zł. Staramy się dostarczać większość produktów w ciągu 3–5 dni roboczych, choć może to potrwać dłużej w przypadku dostaw do odległych lokalizacji lub na wyspy. Dostawę bezpośrednią realizują zatwierdzeni przez nas dostawcy.

6.2 Prosimy pamiętać, że obecnie przyjmujemy zamówienia na dostawy wyłącznie w obrębie kraju obsługiwanego przez sklep internetowy, w którym zamawiany jest Produkt.

6.3 Szacowana data dostawy zostanie podana w powiadomieniu o wysyłce przesłanym pocztą elektroniczną, a Produkty zostaną zawsze dostarczone nie później niż 30 dni po złożeniu zamówienia. W przypadku opóźnienia skontaktujemy się z Państwem w celu uzyskania informacji o innym preferowanym terminie dostawy, a jeśli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, będą Państwo uprawnieni do odstąpienia od umowy.

6.4 Proces dostawy zostanie zakończony, gdy dostarczymy Produkty na wskazany adres. Jeśli nikt nie będzie mógł odebrać dostawy pod podanym adresem, partner dostarczający zastosuje standardowe środki w celu zrealizowania dostawy. Nie należy podawać kodu dostępu do budynku/obiektu. Firma Canon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niewłaściwe użycie takiego kodu przez osoby trzecie. Jeśli wystąpił problem z dostawą zamówienia, nasz partner dostarczający przeprowadzi dochodzenie, które potrwa od 8 do 15 dni roboczych.

6.5 Aktualny status zamówienia można w dowolnej chwili sprawdzić logując się na swoje konto w naszej witrynie. W przypadku problemów z ustaleniem statusu zamówienia lub śledzeniem jego realizacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem store.pl@cc.canon-europe.com.

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY

7.1 Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z dokonanych u nas zakupów, ale jeśli nie będą Państwo usatysfakcjonowani, będą Państwo mogli zwrócić nam Produkty zgodnie z zasadami odstąpienia od umowy i zwrotu opisanymi w tej sekcji.

PRAWO DO ANULOWANIA

7.2 Mają Państwo prawo ustawowe do odstąpienia od umowy pomiędzy nami bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania Produktów. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia fizycznego wejścia przez Państwa w posiadanie Produktu.

7.3 Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając wyraźnie sformułowane oświadczenie. Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można znaleźć klikając na link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, po czym przesłanie go pocztą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta store.pl@cc.canon-europe.com, upewniając się, że podali Państwo wszystkie wymagane szczegóły zamówienia, które ma zostać anulowane, zgodnie z dokumentem odstąpienia od umowy. Następnie prosimy o odesłanie nam Produktu zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej. Możemy wstrzymać zwrot kosztów do czasu otrzymania zwracanego Produktu lub potwierdzenia wysyłki od firmy kurierskiej.

7.4 Zwracanych Produktów nie wolno używać w sposób wykraczający poza to, co można uznać za rozsądne testowanie i użytkowanie Produktu i jego funkcji. Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy, przysługują Państwu dodatkowe prawa. Aby zwrócić Produkt i dowiedzieć się więcej o przysługujących Państwu prawach, prosimy zapoznać się z punktami 8, 9 i 10 niniejszych Warunków.

7.5 Po poinformowaniu nas o decyzji o odstąpieniu od zawartej z nami umowy mają Państwo obowiązek zwrócić nam nieuszkodzone Produkty w ciągu 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy (zgodnie z Punktem 7.3.), a my w ciągu 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy, zwrócimy na kartę debetową lub kredytową użytą do zakupu pełną kwotę zapłaconą za produkty z uwzględnieniem standardowej stopy zwrotu kosztów. Prosimy pamiętać, że dodatkowe koszty związane z opłatami za dostarczenie do nas zwracanych Produktów następnego dnia nie będą refundowane.

7.6 W przypadku utraty wartości któregokolwiek ze zwracanych Produktów, jeśli utrata ta jest wynikiem niewłaściwego użytkowania (innego niż niezbędne do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów) lub braku należytego dbania o Produkty podczas ich posiadania, ponoszą Państwo odpowiedzialność za taką utratę wartości, a my możemy dokonać potrącenia kosztów z wszelkich zwrotów dokonywanych na Państwa rzecz.

7.7 Z reguły nie uznajemy zwrotów ani odstąpienia od umowy w przypadku produktów pozbawionych wad, które zostały wykonane na zamówienie lub są wyraźnie spersonalizowane (np. fotoksiążki).

7.8 Nie przyjmujemy zwrotów Produktów pozbawionych wad w żadnym przypadku innym niż opisane powyżej.

8. JAK DOKONAĆ ZWROTU

8.1 Aby zwrócić Produkty, należy postępować zgodnie z instrukcjami dostarczonymi z Produktem w momencie dostawy, odwiedzić sekcję Zwroty i refundacja kosztów na naszej stronie lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem store.pl@cc.canon-europe.com w celu dokonania odpowiednich ustaleń.

8.2 Aby zwrócić Produkty pocztą, należy użyć dołączonej etykiety adresowej i upewnić się, że są one odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu; w przypadku przesyłek o wysokiej wartości zalecamy zwrot towaru bezpieczną, standardową drogą pocztową, która umożliwia śledzenie przesyłki i potwierdzenie przez nas odbioru.

8.3 Wszystkie należne refundacje kosztów, w tym refundacje wszelkich standardowych opłat pocztowych związanych z dostawą i zwrotem, zostaną dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy powiązanej z Produktami.

8.4 Jeśli chcą Państwo zwrócić nam Produkty z powodu ich wad lub niezgodności z umową, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem store.pl@cc.canon-europe.com.

8.5 Jako konsumenci mogą Państwo korzystać ze swoich praw ustawowych w przypadku otrzymania Produktów wadliwych lub niezgodnych z umową. Nasze procedury zwrotów i inne postanowienia niniejszego Regulaminu Sprzedaży nie mają wpływu na obowiązujące prawa ustawowe. W celu uzyskania informacji na temat praw konsumentów należy skontaktować się z lokalnym rzecznikiem praw konsumentów.

9. GWARANCJA HANDLOWA CANON

9.1 W przypadku większości produktów marki Canon zakupionych w sklepie internetowym firmy Canon oprócz wymaganej prawem gwarancji należnej konsumentom zapewniamy też dobrowolną gwarancję handlową firmy Canon. Tą gwarancją są objęte wszystkie aparaty, kamery i drukarki firmy Canon. Gwarancja ta jest również dołączana do niektórych akcesoriów firmy Canon (patrz: opisy poszczególnych produktów w celu potwierdzenia). Ta gwarancja nie obowiązuje w przypadku produktów zakupionych w sklepie internetowym firmy Canon, które nie są produktami tej firmy.

9.2 Okres obowiązywania Gwarancji w przypadku wszystkich objętych nią produktów wynosi 2 lata.

9.3 Gwarancja firmy Canon oferowana w sklepie internetowym firmy Canon podlega wszystkim warunkom i postanowieniom europejskiego systemu gwarancyjnego firmy Canon (EWS) — ten dokument będzie również dostarczony z zakupionymi produktami.gwarancyjnego

Więcej informacji

9.4 Gwarancja Canon uprawnia do odszkodowania w przypadku, gdy Produkt wymaga naprawy z powodu wady produktu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu ubiegania się o wsparcie w ramach Gwarancji można znaleźć w sekcji wsparcia na stronie internetowej lub wykorzystując dane kontaktowe podane w dokumentacji EWS, które można znaleźć tutaj:

Dane kontaktowe

9.5 Z wyjątkiem Gwarancji opisanej powyżej lub innej obowiązującej gwarancji handlowej (EWS) czy innej gwarancji promocyjnej, którą możemy okresowo oferować bez żadnych ograniczeń w odniesieniu do Państwa praw ustawowych (patrz poniżej), firma Canon nie udziela żadnych innych gwarancji handlowych na jakiekolwiek produkty lub usługi.

10. PRAWA USTAWOWE I GWARANCJE KONSUMENTA

W przypadku zakupu Produktów w charakterze konsumenta korzystają Państwo również z praw ustawowych wynikających z prawa UE i przepisów prawa krajowego dotyczących sprzedaży towarów wadliwych lub niezgodnych ze specyfikacją. Prawa te (w tym prawo do naprawy, wymiany lub, w pewnych sytuacjach, refundacji kosztów i odstąpienia od umowy) przysługują wszystkim konsumentom w kraju zakupu, jeśli wada zostanie wykryta w ciągu 2 lat od daty dostawy Produktu. Prawa te mają zastosowanie do wszystkich nabywanych od nas towarów, a jako nabywca produktów mogą Państwo egzekwować te prawa wobec nas, bez względu na to, czy Państwa towary są objęte naszą Gwarancją czy inną gwarancją handlową. Niniejsze warunki, ani żadne inne postanowienia, w żaden sposób nie naruszają Państwa praw ustawowych. Wszystkich chcących powołać się na swoje prawa ustawowe prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod następującym adresem store.pl@cc.canon-europe.com.

Aby uzyskać więcej informacji na temat praw konsumentów, prosimy skontaktować się z lokalnym rzecznikiem praw konsumentów.

11. PROMOCJE I KONKURSY SPRZEDAŻOWE

11.1 W sklepie internetowym Canon możemy czasami prowadzić promocje sprzedażowe lub oferować inne formy zachęty („Promocje”) do zakupienia od nas określonych Produktów lub organizować Konkursy.

11.2 Czas trwania Promocji lub Konkursu, szczegółowe zasady i warunki oraz szczegółowe informacje dotyczące zastosowania powyższych na potrzeby Promocji lub Konkursu zostaną określone w dodatkowych warunkach i zasadach, które zostaną Państwu udostępnione w odpowiednim czasie. Poza przypadkami wyraźnie określonymi w zasadach i warunkach promocji lub konkursu, niniejszy Regulamin Sprzedaży nadal reguluje zasady i warunki dostawy Produktów zamówionych w sklepie internetowym Canon w uzupełnieniu do zasad i warunków promocji lub konkursu.

12. PAŃSTWA INFORMACJE

12.1 Przetwarzamy informacje o kliencie zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

12.2 Dołożymy wszelkich starań, aby szczegóły zamówienia i płatności były bezpieczne.

13. NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC PAŃSTWA

13.1 Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Produktów wolnych od wad. W przypadku wystąpienia wady naszego Produktu mają Państwo prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.

Żadne z postanowień niniejszego punktu ani żadnego innego punktu Regulaminu Sprzedaży nie ogranicza ani nie wpływa negatywnie na Państwa prawa ustawowe. W celu uzyskania informacji na temat praw konsumentów należy skontaktować się z lokalnym rzecznikiem praw konsumentów.

14. ZDARZENIA POZOSTAJĄCE POZA KONTROLĄ

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie wykonania któregokolwiek z naszych zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu Sprzedaży z powodu zdarzeń siły wyższej, które będą interpretowane jako: nagłe zdarzenie zewnętrzne, nieprzewidziane i pozostające poza naszą kontrolą, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w całości lub w części na stałe lub przez określony czas, któremu nie mogliśmy zapobiec lub któremu nie mogliśmy przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością.

15. ROZSTRZYGANIE SPORÓW

15.1 Jeśli wystąpi między nami spór dotyczący naszej umowy z Państwem, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy pod adresem store.pl@cc.canon-europe.com i podjęcie próby rozwiązania sporu z nami. Mogą Państwo również zwrócić się do nas na piśmie pod adres: Canon Europe Ltd., Canon Online Store Complaints, 3 the Square, Stockley Park Uxbridge UB11 1ET.

15.2 W przypadku sporu z Państwem dotyczącego naszej umowy, będziemy również starali się skontaktować bezpośrednio z Państwem w celu rozwiązania tej kwestii. Będziemy korzystać z danych kontaktowych podanych przez Państwa w stosownym zamówieniu lub na powiązanym koncie, które Państwo u nas założyli.

15.3 W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie będziemy mogli rozwiązać sporu, omówimy z Państwem skuteczny sposób niezależnego rozstrzygnięcia sporu. Nie wpływa to w żaden sposób na Państwa prawa do wniesienia sporu do sądu.

15.4 Komisja Europejska stworzyła platformę internetową służącą do internetowego rozstrzygania sporów (platforma ODR). Platforma ODR jest punktem kontaktowym do pozasądowego rozstrzygania sporów związanych ze zobowiązaniami umownymi wynikającymi z umów dotyczących zakupów przez Internet. Platforma ODR jest dostępna pod następującym adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

16. AKTUALIZACJE I POPRAWKI DO NINIEJSZEGO REGULAMINU SPRZEDAŻY

16.1 Możemy co pewien czas i bez uprzedzenia modyfikować lub aktualizować niniejsze zasady i warunki, jednakże zmodyfikowane lub zaktualizowane zasady i warunki nie będą mieć wpływu na zamówienia złożone przed tą datą. Na stronie internetowej udostępnimy zarchiwizowane zapisy wszystkich poprzednich wersji niniejszych warunków, tak aby mogli Państwo w każdej chwili uzyskać dostęp do wersji warunków, która miała do Państwa zastosowanie w danym czasie.

16.2 Za każdym razem, gdy zamawiają Państwo u nas Produkty lub Usługi, umowa zawarta między nami będzie podlegać aktualnym zasadom i warunkom sprzedaży, pokazywanym i dostępnym w naszej witrynie w momencie składania zamówienia.

17. PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA

Niniejszy Regulamin Sprzedaży podlega prawu polskiemu. Oznacza to, że Umowa zakupu Produktów zawarta za pośrednictwem naszej witryny oraz wszelkie spory lub roszczenia z niej wynikające lub z nią związane będą podlegały prawu polskiemu i będą podlegały jurysdykcji właściwych sądów polskich.

18. KONTAKT

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących sklepu internetowego Canon lub zakupu Produktów lub Usług, prosimy o wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres store.pl@cc.canon-europe.com lub skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu + 48 22 583 4307. Nasz Dział Obsługi Klienta zawsze chętnie służy pomocą.

Aktualizacja Warunków: 06.09.2022

19. KONTROLA EKSPORTU

Klient potwierdza, że nie jest umieszczony na żadnej liście podmiotów objętych embargiem handlowym i/lub związanych z rozprzestrzenianiem broni masowego rażenia oraz że nie znajduje się w kraju objętym embargiem. Klient nie będzie korzystać z zakupionego produktu w celach niezgodnych z prawem i zamierza korzystać z produktów lub technologii zakupionych w grupie Canon wyłącznie w celach cywilnych. Co więcej, klient będzie przestrzegał wszelkich przepisów i rozporządzeń dotyczących artykułów objętych kontrolą eksportu, które mogą obowiązywać lub istnieć niezależnie, a które nie zostały ustanowione lub ograniczone przez informacje zawarte w niniejszym punkcie.

Regulamin

Dowiedz się więcej o naszym pełnym regulaminie.

Wzór formularza odstąpienia od umowy 181 KB PDF

Wydrukuj tę stronę