Witamy w sklepie Canon Store

Witamy w sklepie Canon Store

Canon 3 items w twoim koszyku

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Opróżnij koszyk

W tej chwili nie masz żadnych przedmiotów w koszyku.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu

Jak mogę się skontaktować z działem obsługi klienta?

• Wyślij wiadomość e-mail na adres store.pl@cc.canon-europe.com

• Lub zadzwoń do nas pod numer +48 22 583 4307

Nasz dział obsługi klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9–17.

Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu trzech do pięciu dni roboczych.

COVID-19: INFORMACJE DLA NASZYCH KLIENTÓW

Nasz sklep internetowy działa, a dostawy są realizowane w normalny sposób. Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące problemów związanych z wirusem COVID-19 można znaleźć na naszej specjalnej stronie FAQ.

Jaki jest koszt i czas dostawy w Polsce?

Oferujemy bezpłatną dostawę standardową wszystkich zamówień o wartości przynajmniej 150,00 zł. Zamówienia są dostarczane w ciągu 3–5 dni roboczych.

Więcej szczegółów na temat dostawy

W jaki sposób śledzić zamówienie?

Aby śledzić zamówienie, zaloguj się na swoje konto Canon. Jeśli nie masz konta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta

Więcej informacji na temat usług dostawczych i śledzenia

Czy możliwa jest dostawa międzynarodowa?

Nie, obecnie dostarczamy produkty tylko w Polsce.

Nie otrzymałem(-am) mojego zamówienia. Czy mogę sprawdzić jego status?

Jako masz konto użytkownika, możesz sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto. Możesz też skontaktować się z naszym działem obsługi klienta

Jak złożyć zamówienie

W przypadku trudności ze złożeniem zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy możliwa jest dostawa na kilka adresów?

Nie, obecnie możemy dostarczyć wszystkie zakupione w ramach jednego zamówienia produkty na jeden adres dostawy. Jeśli chcesz, aby różne produkty zostały dostarczone na wiele adresów, zamów te produkty oddzielnie i wybierz lub wprowadź odpowiedni adres przy składaniu zamówienia. Jeśli masz konto, możesz zapisać swoje adresy dostawy, aby szybko i łatwo wybrać odpowiedni adres dostawy po złożeniu zamówienia.

Więcej szczegółów na temat dostawy

Czym są zasady zwrotów towarów i kosztów?

*Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie działu zwrotu towarów i kosztów

Jak mogę zwrócić produkty zakupione w store.canon.pl?

Wyślij wiadomość e-mail do działu obsługi klienta na adres store.pl@cc.canon-europe.com, umieszczając w treści wiadomości następujące informacje: imię i nazwisko, numer zamówienia, numer kontaktowy oraz szczegóły dotyczące produktu, który zostanie zwrócony, jak również jego numer seryjny.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail wysyłamy formularz zwrotów i etykietę.

*Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie działu zwrotu towarów i kosztów

Czy mogę anulować zamówienie internetowe?

Możesz anulować zamówienie, ale tylko przed wysłaniem produktów. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby sprawdzić, czy zamówienie może zostać anulowane.


Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie po wysłaniu produktów, poczekaj najpierw na ich doręczenie. Następnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania kompletnego zamówienia możesz odesłać produkty do nas za darmo i otrzymać pełen zwrot kosztów*. Jeśli zdecydujesz się dodać inne produkty do zamówienia, po otrzymaniu od nas wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę produktów konieczne będzie złożenie kolejnego zamówienia.

*Pełne warunki sprzedaży

Więcej szczegółów dotyczących zwrotów

Co to jest zamówienie wstępne?

Zamówienia wstępne umożliwiają zakup produktu, zanim będzie on dostępny. Poprzez wstępne zamówienie produktu rezerwujesz go, aby mieć pewność, że będziesz wśród pierwszych osób, które otrzymają produkt po dacie rozpoczęcia jego sprzedaży, czyli po udostępnieniu produktu. Data rozpoczęcia sprzedaży wyświetlana pod przyciskiem zamówienia wskazuje przybliżoną datę otrzymania zamówionego produktu.

Więcej najczęściej zadawanych pytań na temat zamówienia wstępnego

Jeśli danego produktu nie ma już w Internecie, czy można go zamówić przez telefon?

Nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień produktów, których zapasy na stronie internetowej się wyczerpały.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy różne karty debetowe i kredytowe (w tym VISA, Mastercard, Maestro, American Express i PL24), a także płatności z serwisów PayPal, Apple Pay i Google Pay.

Dane karty płatniczej są szyfrowane przy użyciu standardowej technologii SSL, aby były całkowicie bezpieczne.

Czy muszę założyć konto, aby coś kupić?

Nie ma potrzeby tworzenia konta w celu dokonania zakupu. Jednak właściciele kont korzystają z zalet, takich jak możliwość przeglądania statusu zamówienia i możliwość odszukania dotychczasowych zamówień, warto więc poświęcić kilka minut na rejestrację.

Kiedy zostanie pobrana opłata za zamówienie?

Opłata za pośrednictwem wybranej metody płatności zostanie pobrana po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. Zazwyczaj trwa to do 5 dni po złożeniu zamówienia.

Mam problemy z instalacją produktu. Czy mogę liczyć na pomoc?

Tak, przejdź do sekcji pomocy technicznej dotyczącej produktów, aby uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów.

W jaki sposób mogę podać nowe nazwisko, adres e-mail lub adres pocztowy?

Aby wprowadzić zmiany w swoich danych, wystarczy zalogować się na „Moje konto” w prawym górnym rogu naszej strony głównej Canon Store, otworzyć sekcję danych osobowych i zaktualizować wymagane informacje.

Nie pamiętam hasła. Jak ustawić nowe?

Aby ponownie ustawić hasło, przejdź do pola logowania na górze strony głównej Canon Store, wpisz adres e-mail w odpowiednim miejscu i kliknij łącze „Nie pamiętam hasła”. Dalsze instrukcje ustawiania nowego hasła prześlemy w wiadomości e-mail.

Należy pamiętać, że wiadomość może czasem trafić do folderu z niechcianą pocztą.

Jakie są warunki gwarancji obejmującej produkt?

Wszystkie produkty sprzętowe firmy Canon (patrz: opisy poszczególnych produktów w celu potwierdzenia) zakupione w oficjalnym sklepie firmy Canon są objęte 2-letnią gwarancją producenta (EWS: Europejski System Gwarancyjny firmy Canon), w uzupełnieniu prawnie wymaganej gwarancji.

Więcej informacji można znaleźć w punkcie 9 naszych Warunków sprzedaży.

Jakie są Warunki sprzedaży?

Jak mogę wyświetlić swoją fakturę?

Jeśli zamówienie złożył zarejestrowany użytkownik, należy się zalogować, aby wyświetlić fakturę. Aby ją wyświetlić, wystarczy kliknąć opcję „Moje konto”, a następnie wybrać opcję „Zamówienia”. W menu rozwijanym wybieramy datę złożenia zamówienia, a następnie klikamy opcję „Wyświetl szczegóły i fakturę”. Tutaj można wyświetlić, pobrać lub wydrukować fakturę.
Jeśli zamówienie złożono za pomocą konta gościnnego, należy skontaktować się z działem obsługi klienta w celu uzyskania kopii faktury.
Należy pamiętać, że faktura będzie dostępna do wglądu po wysłaniu zamówienia.

Czy mogę zażądać zwrotu podatku VAT za mój zakup?

Nie. Nasz sklep internetowy jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nie wystawiamy faktur VAT za produkty kupione w naszym internetowym sklepie dla klientów indywidualnych, dlatego firmy nie mogą ubiegać się o zwrot podatku VAT za zakupy dokonane w tym sklepie.

Co należy zrobić ze zużytym sprzętem elektrycznym i bateriami?

Żądania związane z RODO:

Klienci, którzy chcą, aby ich dane zostały usunięte ze wszystkich żądań firmy Canon związanych z RODO, powinni wysłać wiadomość e-mail na adres DataProtectionOfficer@canon-europe.com.